Onsdag

Sist jag skrev pluggade jag till etiktentan och skulle göra den dagen efter! Idag fick jag resultatet på den, och I made it! ;)

Fredagen efter, alltså i fredags, hade vi så den sista salstentan, evidenstenta! Resultatet på den får vi nog lagom tills vi slutar, om dom inte är snälla o rättar fortare! :P Och bara för det blev jag skitnervös att jag inte har klarat den! :P

Hur som helst, igår hade vi det sista seminariet för praktiken... Har ett kvar, i ledarskap, som är nästa vecka! Igår skrev jag även klar den sista medicintentan! Har en hemtenta kvar att skriva, ledarskapstenta! :P Med andra ord, igår och idag har jag kunnat bocka av sammanlagt tre saker på den där lååånga listan jag hade i början av månaden!

Nu är det alltså bara...
Ett seminarie
En hemtenta
En gruppuppgift
En gruppredovisning
...Kvar att göra!

Det minskar! ;)

Det går bra, iaf på en front! ;)

Fotbollen är värre, inte för laget men personligt! Stukade typ alla fingrar och handleden på matchen i söndags och igår på träningen sträckte jag mig i ljumsken! Underbart helt enkelt! ;)

Ska fortsätta kolla på Off the map nu! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback