Snurr snurr!

Huvudet snurrar på rätt bra ikväll... Att så lite kan sätta sån fart... Konstigt egentligen! Hur mycket skit ska man behöva ta?! Hur många osanna/ogrundade påståenden ska man ta emot? Utan förklaring... Vet dock inte om jag ignorerar för mycket, eller om det är bra att det bara sätter fart på tankar o att jag blir sur en kort stund o sen skiter i det... Eller om jag kanske faktiskt skulle ta tag i det och göra något åt det?! Om det nu går? Hur som helst ska jag fortsätta lyssna på Melissa Horn och försöka sova! Natti! Och jaa, jag skriver visst bara när det är snurr i skallen! Har ingen lust att skriva annars...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback