Jaaaa...

Jag borde sova för längesen egentligen!

Men, det är som vanligt med mig... Jag fick en idé o då kan jag inte gå o lägga mig innan jag fixat något bra av den! ;)

Knäpp som jag är fick jag för mig att jag skulle leta tatueringar...

Tror att jag skulle vilja göra en tatuering till min bror... Världens bästaste bror!

Två idéer... Antingen vill jag ha en på insidan av handleden eller på sidan av underbenet, långt ner...

Hur som helst, på handleden kan jag tänka mig att ha ett hjärta, har hitta en bild med två hjärtan om är fina, och sen att det står typ "Love My Brother"... På benet har jag hittat en text som passar bra in på hur min bror är mot mig...

"En bror ger stöd och trygghet
som pojke och som man.
När man behöver hjälp
så gör han vad han kan.

Han ger gärna goda råd,
ett handtag och sin tid.
I livets alla skeden
så finns han där bredvid
"

Sen att man lägger till "Min äldsta och bästa bror" och kanske ett litet hjärta...

Har hittat ett typsnitt som jag tycker om... Men som kan bli väldigt plöttrigt...

Hur som helst, jag kan iaf inte göra något åt det här just nu, så därför behöver jag gå och sova! Det är ju dags att jobba imorgon igen, dock börjar jag veckan med ett kvällspass, så det är ju bra! ;)


Måste även säga att helgen har varit fantastiskt bra! Bästa på länge!

I fredags umgicks jag med Jossan, Moqvist och Lillebror, många galna påhitt och ännu mer skratt! :)
 
Igår luncha jag med lillebror, på kvällen blev det utgång med Josefine, Sofia, Mathilda, Madde och Nathalie, träffa lite goa människor under kvällen! :)

Ikväll sattes så pricken över I:et på dne här helgen med att jag, Carro och Tessan åkte till Norrköping, käkade god mat på Saliga Munken innan vi gick till De Geerhallen och kollade på Melissa Horn! Underbart bra! Så intimt och personligt! Kanon helt enkelt!

Således vill jag även tacka dom som gjorde helgen såhär himla bra! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback