Fortsatt fullt ös!

Hela helgen gick superfort! Var ledig i fredags, då var jag först i Flen med mamma, passade på att handla!

Sen hem och ner på stan för att fixa det sista inför lördagen! Kvällen blev lugn, lite gott att äta och sen strandade jag i soffan! :)

Lördagen var det dags att fira Mormor som fyllde 75 år, egentligen i måndags! Var där på morgonen och lämnade stolar och lite annat! Sen var jag där från 1 till 11 på kvällen! Gick hem och tog det lugnt en liten stund innan jag gick o la mig!


Söndagen var det Lidingötjejlopp som gällde! Med tanke på hur ont jag har haft i knät är jag iaf lite nöjd med min tid! Kom i mål på 1.07.14! Var tillbaks hemma vid 9 på kvällen!

Måndag var jag till Jenny och Pekka på förmiddagen och myste med Pelle! Så himla söt! Skulle ha kunnat ta hem honom på direkten! Hann bara hem o vända innan det var dags för jobb!


Igår var det jobb som gällde! Åkte direkt till Mormor! För att sedan bara hinna hem o kasta ner träningskläderna i väskan innan vi åkte till valla för fotbollsträning!

Och så idag! Håller på och tvättar! Ska åka o handla inför fredag när vi ska ha en liten kusinträff! :) Kommer nog bli kanon! :)

Nähej, dags att springa ner till tvättstugan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback