Nedräkning!

Idag är det två veckor och tre dagar kvar tills vi har tagit examen! Det minskar! :)

Har fortfarande inte blivit klar med något av det jag skrev om sist, som var kvar att göra! Men har seminariet imorgon, och är nästan klar med hemtentan! Och förberedelserna inför gruppredovisningen är i full gång! :) Så det ska nog kunna bockas av det också snart! Om en vecka och en dag är redovisningen gjord och då är det klart!

Det är två dagar kvar på praktiken! Hade min heltidsbedömning idag! Fick stjärnor i kanten på bedömningsformuläret och kommentaren "Vi anser att Frida är redo att börja arbeta som sjuksköterska"... :) Det tackar man ju inte nej till! Dessutom hade Pernilla pratat med personalen på alla sina avdelningar och alla hälsade att de tyckte jag var jätteduktig! :D

Kan bara säga att det känns grymt skönt att få ett sånt betyg på sista praktiken! :)

Det är bara o borra ner huvudet och köra de här sista 8 dagarna! Dock med förhoppningen om att kanske hinna och få göra något roligt i helgen! Åååh, va jag längtar till allt är klar! Jag vill kunna gå hem från jobbet och vara ledig nu! :D Snart så, snaaaaart! :)

Nu ska jag däcka i sängen! Har varit dåligt med sömn hela helgen och även igår!
Får skriva mer om helgen nästa gång! Har ju trots allt varit på bröllop! Kanske slänger in lite bilder! Måste bara lägga in dom på datorn!

Ha det, va rädd om dig, men njut av dagen! ;)
PussKram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback