Första maj

Insett att om en månad så har jag gjort min sista redovisning! Då har jag lämnat in allt som ska lämnas in, och skrivit alla tentor som ska skrivas och deltagit i alla seminarier som ska deltagas i! Det är skrämmande!

Och det är ännu mer frestande att bara dra täcket över huvudet och hoppas att allt löser sig av sig självt! Men icke! Jag vet att det inte gör det!

Jag kan redan nu, i förebyggande syfte, be om ursäkt för mitt humör, tålamod, min förvirring och tankspriddhet!
Jag ber inte på något sätt om att någon ska gilla mitt läge eller förstå vad jag gör... Jag vill bara att folk ska ha överseende med att det kan bli tokigt den närmsta månaden! Och jag vill bara att folk ska veta att det är okej o säga åt mig, för jag är som sagt rätt medveten om att det kan bli tokigt, men det betyder inte att jag vet när det blir tokigt!

Fick en fråga från en i klassen idag, om hon fick komma o sova hos mig dom här fyra veckorna för att hon ska ha praktik på Karsudden o inte har någonstans att sova! Självklart säger jag och tänker att hon menar från nästa vecka! Som sagt, det är lätt att det blir tokigt! Sen ikväll fråga hon om det var okej om hon kom imorgonkväll! Jösses, hon mena nu alltså, tänkte jag då!

Så, jag blir sambo igen! ;) Jag blir sambo på våren ett par veckor sådär! ;) Sen får det va bra! :P Men det kommer nog bli bra! Vi kanske rentav kan hjälpa varandra i pluggandet! :) Vilket behövs nu! Hon har gjort det jag ska göra, och jag har gjort det hon ska göra! :)

Nog pratat om det!

Förresten, seriepremiären igår tog vi 3 poäng i! Vinst med 6-1 blev det! Jäkla skit att de fick in ett mål, för inte hade dom så mycket framåt direkt! Men, det var en klockren frispark! Hade jag haft lite mer spänst så kaaaanske! ;) Nää, jag tror inte det! Den satt i nättaket så det dånade om det! ;)

Nej, ska göra mig redo för att sova snart tror jag! Ska nog ta med mig lite etik som kvällslektyr! Lär somna rätt fort! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback