Onsdag

Jisses va jag tycker att veckan går långsamt! Önskar att det vore fredag! Om inte idag, så iaf imorgon! Men, icke! Först ska vi väl ha torsdag gissar jag...

Tycker allt att praktiken är tråkig! Jäkligt långtråkig! Har gått halva tiden nu! Har smidigt lite planer så att jag ska få va ledig nästa fredag! Kommer lika på plustimmar! Och nää, det vill jag inte! ;) Vi har hand om diabetespatienter, och det är samma grejer hela tiden, och samma tugg varje gång! Undrar egentligen hur hon kan göra det här året runt...

Usch, sitter o fäller en tår till Grey's anatomy! Äntligen är det igång igen! :) Och nu när det väl är slut så börjar det ett nytt program, Off the map! Ska ge det ett försök! :) Verkar bra! ;)

Kolla in här!
Matgruppens blogg! :)
http://matbrudar.blogg.se

Byeee

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback