Torsdag

Får väl ursäkta att det är rätt dött här! Har bättre och sämre saker för mig än att sitta o skriva! ;)

Imorgon går jag på min första helg... Det är också dom sista inskolningsdagarna...
Känns inte jättebra om jag ska va helt ärlig!

Usch, det är så mycket tankar, funderingar och känslor!

Jag vet att allt ordnar sig!

Men, jag frågar mig typ hela tiden varför jag valde att läsa till sjuksköterska! Iaf de senaste två veckorna!
Jag saknar undersköterskearbetet!
Jag vet inte om jag vill det här...

När jag är på jobbet känner jag bara att jag inte har någon koll!
Jag kan inte rutinerna, jag glömmer hundratals saker heeela tiden!
Hon jag går med låter mig inte heller ta något ansvar, tänka eller prata själv!
Det gör väl inte att det blir lättare!

Aja! Får väl se hur det går i helgen... Försöka hålla humöret uppe iaf!
Hej o hå!

Förresten så har alla betyg ramlat in nu! Så imorgon hamnar examensansökan på brevlådan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback