Måndag!

Idag har jag bara varit och haft en bra dag! :) Fixat och donat lite!

Blev bjuden på lunch utav Faster idag! :) Tillsammans med Jocke, Emil och Kalle! :) Himla trevligt! :)
Sen efter ett par timmar blev det käk hos Mormor! :)

Har hunnit varit och handlat, strosat på stan och handlat igen! ;)

Får se vad kvällen kommer bestå av! Jag är inte jättesugen på löpning, som det pratades om igår... Vill nog hellre ta en promenad eller kolla på DFK som har match! Men måste kolla med den där andra också! ;)

Imorgon börjar allvaret! Med andra ord börjar jag jobba! Som den Sjuksköterska jag nu faktiskt är! :) Spännande men också väldigt skrämmande! Men gissar att jag målar upp det värre än vad det är!

Vaknade klockan 3 i natt halvt panikslagen och jättestressad! Förmodligen över att snart börja jobba, men jag vet inte! Det tog iaf en timme att varva ner och somna om!

Men men, blir faktiskt inte så jättepirrig när jag tänker på det, bara lite!

Nytt yrke, ny karriär, nya möjligheter!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback