Vi är rätt bra!

Brorsan ringde förut och frågade om jag var vaken, och jo, det var jag ju! Nog för att jag var påväg o tänkte gå o lägga mig snart, men vaken var jag! Och han ville komma hit, så det fick han så klart göra!

Nu, tre timmar senare har han gått hem! Han som bara skulle komma förbi en kvart! Sista timmen har vi spenderat ståendes i hallen! Men det är alltid då vi kommer in på dom där diskussionerna som kan ta hur många timmar som helst, när någon ska gå, och framförallt när klockan är typ tre på natten!

Han är bra klok min bror! Älskar honom enormt mycket!
Vet inte vad jag skulle vara, eller göra, utan honom!
Han betyder så oerhört mycket!

Jag vet en sak iaf, och det är att jag inte skulle vara jag om det inte vore för honom! Jag vet även att jag inte skulle må så bra som jag gör i dagsläget om det inte vore för honom!

En redan bra lördag fick ett kanonbra avslut! :)
Som sagt, Jag älskar min bror!




Och jag kan ju säga att vi har haft musikgenomgång! Allt från Spice Girls, Backstreets Boys till you name it! ;) Tror jag ska slänga ihop en spellista med alla gamla, och nya, godingar! :) Men tar nog hjälp av brorsan! Kungen av musik! ;)

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback