Torsdag!

Har suttit o letat efter diverse olika kinesiotejpningar! Samt sjukgymnaster! har fått tips/numret till tre stycken! Så hoppas verkligen att någon av dom har tid med mig imorgon! Annars får jag vackert köra med "vanlig" tejpning och kyla på lördag!

Aja, det visar sig imorgon! Ont har jag iaf! Så håller tummarna!

Betydligt roligare träning idag, jämfört med i tisdags! :) Så nu känns det bra inför lördagen! :) Inte lika bitter idag! ;)

Nää, har inget vettigt o skriva! Så ska gå o lägga mig istället!

Lr förresten! Jag o Larsson skrev klart det sista på uppsatsen idag! :) Grymt skönt! Nu hoppas vi bara att handledarna tycker som vi! ;) Kände en enorm lättnad när jag kom hem! Men lär känna mig lika tung imorgon, för då ska jag börja tentaplugga inför torsdag nästa vecka! Då det är omtenta på medicintentan som gäller!

Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback