Tisdag!

Som sagt, dagarna går! Och fort dessutom!

Idag hade vi handledning i skolan! Den sista innan det är dags att gå upp med uppsatsen! Vilket egentligen är om två veckor! Meningen är då att vi ska va mer eller mindre helt klara på måndag vid lunch! Känns lite som ett omöjligt fall! Har en del vi ska ändra på! Så kommer förmodligen inte hinna! Men vi har möjlighet att gå upp med den vecka 6 istället för vecka 3! Det innebär i praktiken att vi får två veckor mer o skriva på! Plus att jag inte behöver gå upp med uppsatsen samma dag eller dagen efter att jag har tenta! Vilket kanske kan vara bra?!
Men, vi får väl se hur det går dom här dagarna som är kvar till helgen! 

Har även varit ute o tittat på de åtta tjejer som var på träningen! Fys idag, så dom fick slita ordentligt! :) Men verkade ändå va roligt! :) Sen har jag bara suttit i soffan o glott på tv! Ira kikade in en snabbis o sa hej när hon va ute o gick! :)

Mådde halvskapligt på fm idag, men det går inte åt det bättre hållet för det! Börjar få ont i halsen och i örat...

Har fastnat i ett program på Discovery Channel! Det handlar om en kommunikationsknutpunkt med sju olika färdsätt som ska sammanstråla på samma ställe! Helt galet!

Nej, kanske borde stänga av dumburken, ta ett par alvedon o gå o lägga mig?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback