Söndag

Blev som sagt väääldigt sent igår! Somnade kring halv 5, och vaknade vid 9! Gick upp vid 10, men hade gärna legat kvar ännu längre!

Halv 12 bar det av mot träningen! Uj va segt det kändes! Men tyckte att träningen var rolig idag! :) ÄNTLIGEN fick jag lite mlvaktsspel! Men fick även spela lite ute, när vi matchade på fyra småmål! :) Så som sagt var det en rolig träning! :)

Det var snabba ryck hem från träningen, för en halvtimme efter att vi slutade började Sveriges bronsmatch mot Spanien i handbollen! Tyvärr blev det förlust med en boll! Synd! Hade det inte blivit de skador som det blev så hade dom kanske vunnit!

När matchen var slut kilade jag över till mormor, fikade och hjälpte henne att sätta upp en persienn! Kollade även på handbollsfinalen, där Frankrike vann över Danmark!

Kom hem för en stund sen och håller på o gå ihjäl av rastlöshet! Vet inte riktigt vad jag ska göra! Just nu är det Solsidan! Men det slutar ju snart det med! ;)

Funderar på att gå igenom alla bilder o se om det är något jag vill framkalla! Men får se!
Jag är liksom rastlös fast jag är trött som en dåre!

Ska iaf skriva ut uppsatsen med alla kommentarer och namnlistan till träningslägret! Så folk kan kontrollera den på träningen på tisdag! :)

Imorgon fyller både Anna o Jossan! På tisdag fyller mamma och på onsdag fyller jag och Ira! :)

Nää, nu ska jag försöka komma på något att göra! :P
Hejp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback