Måndagen 3 januari

Dagarna går!

Igår gick det riktigt tungt på gymmet! Idag kom förklaringen!
Har åkt på en ordentlig förkylning! Snuva och huvudväk hela dagen! Känner mig inte direkt piggare ju längre tid det går, snarare tvärtom! Har iaf inte feber, o det är jag väl glad för! Men samtidigt är det lika bra o bli däckad, så man blir frisk fortare! Har börjat få ont i magen nu ikväll! Kroppen börjar värka, så eventuellt är väl febern på gång! Alvedon har iaf intagits! Så förhoppningsvis är jag pigg o fräsch imorgon!

Då är det skola igen! Sista handledningstillfället är det som gäller! Så det är rätt bra om jag är pigg då!

Ska slänga mig i sängen nu! Ska se om jag orkar kolla på hockeyn! Halva matchen kvar, står 2-0 till Ryssland just nu...

Natti!

Förresten, idag fick jag ett kort från USA! Det gjorde helt klart min dag! :) Kanske till och med vecka! :) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

ja du vännen.. det är nog inte så konstigt om du nu blivit förkyld med tanke på att både jag och Anna hostat på dig både nyårsafton och nyårsdagen :p

+ att Dessan nu också ligger.. En hel helg med sjuklingar.. :p



Krya på dig hoppas de snart går över!

STOR KRAM <3

Postat av: Gunnar

Nää, det är inte ett dugg konstigt egentligen Hanna! Men det är det värt! ;) Jag o Dessan blev säkert smittade av er båda två! :P

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback