Idag är det Morfars dag! <3

Idag är det tio år sedan han gick bort! Helt sjukt att åren går så fort! Det känns kanske inte längre som att det var igår, men kanske i förrgår! Det känns iaf inte som att det är så många år sedan allt det där hände!

Han kommer alltid finnas med i mitt minne och hjärta! <3
Han var den bästa Morfarn man kunde ha!





Lite, eller ganska spontant sådär bestämde jag mig igår för att hänga med brudarna till fjällen, efter att ha sagt nej i typ två månader! Men äsch, man lever bara en gång!

Så somnade vid 2-snåret inatt och klockan ringde 5... Lite att göra bara! Men just nu har jag fem minuter över! Men ska strax springa ut o hämta in lite kläder från tvättstugan!

Åter på söndag! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback