Höuva!

Vilken helg! Vilket farande!

Vaknade av att brorsan skickade mess 20 i 9 igår morse! Då var det frukostdags! kl 10 var det tänkt att bilen skulle rulla mot Uppsala! Dock strulade det med någon lampa på kärran, så vi kom iväg kl 12 istället...! Snöade nästan hela vägen upp, så tog tid att köra också! Väl uppe var det bara o börja bära grejer! :) Lr, vi började med o äta! ;) Vid halv 6 snåret satt vi i bilen igen, på väg hemåt! Var glashalt, så fick ta det lugnt, o ändå var det nära att vi gled av vägen...! Usch, läskigt när det är så! Men, hem kom vi iaf...!

När jag hade kommit hem var det bara o snabba på o byta om! Sen kila iväg till Mallan där brudarna var! :) Kollade bilder och snackade! :) När klockan närmade sig 12 gick de andra ut, jag skjutsade hem Pillan o sen åkte jag hem o satte mig i soffan! Somnade runt halv 2...

Klockan ringde 8, rullade ur sängen kvart över! Käkade frukost och gjorde mig i ordning! Kl 9 rullade jag o brorsan iväg mot Uppsala igen! När vi precis hade kommit förbi Malmköping blev jag lite fundersam på vad det var som lät! Stannade och kollade på däcket, hmmm, det luktade allt lite bränt... Slängde på lite snö och mycket riktigt! Varmt som bara den! Självklart hade jag mitt snille dragit i handbromsen när det var töväder ute och haft den i när det frös på igen! Så den hade frusit! Kanonbra! Bankade o slog på den o fixade lite... Körde en bit igen och då hade den blivit svalare, så fortsatte till Strängnäs o tog paus där! Och då var däcket kallt igen! Pjuh! Annars hade vi haft stoora problem!

Väl uppe i Uppsala var det bara o bära ut mer saker och sen börja städa! Uj va vi höll på! Mot slutet kändes det som att vi aldrig skulle bli klara, men jodå! Ett fönster o två golv som är kvar, men det skulle Tessan ta imorgon! Innan vi åkte hemåt käkade vi lite! Så klockan hann nästan bli halv 7 innan vi kom iväg hemåt! Kan ju säga att jag stod för dagens misstag/klanteri! Behöver jag säga mer än att jag oljade in trappuppgången, två stolar och en del snö med matolja?!

Och med mitt strålande humör som jag har lyckats ha hela dagen, så var det nära att jag satte mig i bilen o åkte därifrån! Usch! Jag ber verkligen om ursäkt för mitt humör idag! Har försökt o inte visa det så jättemycket! Har väl kanske inte pratat så mycket, men lika bra det! Ibland har jag verkligen problem med mig själv! :P
Efter lite mat, kaffe, godis, en svensk handbollsvinst och lite braig musik vände det o blev iaf bättre! Det var nästan så jag inte ville att vi skulle komma hem! :P

Ångest för imorgon kanske?! Börjar ny kurs då! Första föreläsningen på 10 veckor! Dessutom är det första dagen på den sista terminen! Termin 6! Helt galet! Det är inte långt kvar nu! Och jag blir nervös bara jag tänker på det! Så jag skjuter upp dom tankarna tills imorgon istället! ;)

Jag hade tänkt lägga in lite "dagens låtar", men jag struntar i det o lägger bara in en! Jag älskar den här låten nästan mer för varje gång jag hör den! :) Så den går om och om igen här just nu! :)



Näää, ska släcka ner här o sova! Ligger redan i sängen! Är trött som en gnu! Känns som jag har sprungit fyra maraton och varit vaken i en vecka! ;) Näää, inte riktigt så illa! Men jag är helt klart sliten! Vore kanske konstigt om man inte vore det?!

Börjar 10.15 imorgon! Så får lite sovmorgon iaf, o det är jag överlycklig för! :) Och har jag inte helt fel så är vi lediga på tisdag! O då kan jag faktiskt sova längre! Bara jag kommer upp till sjukgymnasten kl 10! ;)

Nää, sova var det!

Natti Natti!

Love to you <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback