Helgen!

Kom hem idag från Sälen! Har haft en kanonbra helg med brudarna! :)

Kan inte klaga på något! Om man bortser från att längdskidor och mitt knä inte riktigt går ihop! Men det kan jag bortse ifrån!

Det har varit så skönt att bara få vara iväg hemifrån och inte haft några måsten och framförallt att få ha umgåtts med lite goa vänner!

Vi har haft lite galna påhitt! Det finns bilder o filmer på det mesta! Galet har det varit! :) Som det ska va kanske?!

Har inte lagt in mina bilder på datorn än, men gör det kanske imorgon, om jag tycker att jag har tid! :P Det vet man aldrig! ;)

Nää, ska ta alvedon, ta på mig pyjamasen o krypa ner under täcket i soffan o kolla klart på filmen som nyss började! Skriver mer imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback