Häääärliga fredag!

Det är nästan så jag skrålar It's fridaaaaaay i'm in looooooove! ;) Den här fredagen också! ;)

Började dagen med att klockan ringde halv 7! Men inte gick jag upp då! Jag snoozade och till slut stängde jag av o gick upp strax innan 8! Sprang ut till tvättstugan o slängde igång maskinerna! Tog det lite lugnt innan jag började "städa"! Det var mer plock fram och tillbaka med sakerna! Tror inte jag fick något egentligen undanplockat! Men men! Dammsög gjorde jag iaf!

Kl 12 hade jag lunchdejt med Carro o Larsson! Supertrevligt! :) Johan kikade förbi också! :) Tre timmar senare gick vi därifrån! :) Trampade runt en sväng på stan med Carro innan det bar av hemåt!

Gjorde absolut ingenting mer än att vänta på att kl skulle bli något efter 16, så Dessan skulle höra av sig! För halv 5 skulle vi va hos mormor! :) Blev bjudna på mat, skomakarlåda, och lite öl/cider! :) Lite mer än en timme senare dök även brorsan upp! Så han fick mat o öl han med! :) Fyra timmar senare gick vi från mormor! Gick ner till konsum på stan o hämtade ut mina filmer innan Dessan gick hemåt och jag o brorsan gjorde det samma! :)

Jag o PG bestämde oss för att dricka ett par öl till! Så vi gick hem till honom! Dock fick jag bara i mig typ en halv! Satt o såsade till och blev supertrött! Så har nyss kommit hem!

Är riktigt trött o har ont i huvudet! Önskar nästan att jag fick sova hur lääänge som helst imorgon! Men icke! Uppsala står på schemat! Vi ska åka upp och tömma Putte o Tessans lägenhet! Men det lär inte vara så att Uppsala inte får något mer besök! Den staden är så fin! :) Skulle kunna bo där själv! :)

Nej! Ska nog dra på mig min pyjamas och krypa ner i min renbäddade säng! :)
Ha en bra helg alla goa! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback