Fredag

It's friday I'm in love... Lalalalaaa... Tänker alltid på brorsan när jag hör den låten... Eller bara det är fredag o jag tänker den tanken! ;)

Har försökt dra igång tentaplugget idag! Har bara tagit mig igenom o skrivit dit en massa saker i den förra tentan! Tänkte att jag skulle gå igenom den en gång till, men nää! Satt o tänkte på massa annat, så struntade i det! O bestämde mig för att ta tag i det på söndag istället! För imorgon är det ju cup, så då hinns det inte med!

Jag funkar lite konstigt har jag kommit på! Igår åt jag för typ fem personer... Idag har jag knappt varit hungrig alls... Käkade gröt till frukost igår o sen tre lagade mål mat, frukter och godis! :P Idag har jag levt på en tallrik fil o några mackor! Tur att jag ska till kusinen o få mat lite senare! ;)

Ska iväg o kolla på fotboll snart också! Slutspurten på Specce nu! Semifinaler och finalen ska spelas idag! Jag hinner se den första semin och sen åker jag till Camilla! Sen tillbaks till hallen lagom till finalen! :) Då blir alla nöjda! ;) Mest jag själv! :P

Nej, ska sätta lite fart här o fixa i ordning det sista! Snart dags att åka!
Ha en bra fredagskväll!

Och, ni som inte har något att göra imorgon pallrar er till duveholmshallen! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback