Fortsatta torsdagen!

Tentan idag ja! Kändes iaf bättre än förra gången! Med andra ord, jag fick iaf inget hjärnsläpp! Idag kunde jag lämna tentasalen med ett iaf inbillat lugn! Förra gången lämnade jag den där salen, med en känsla av värdelöshet! Så, bara det är ju positivt! :)

När jag kommit hem, fick sitta o vänta i två timmar på att Tomas skulle bli klar! Jag skrev min på 2½ timme, o han sin på 4½ timme! Undrar ja va han skrev! Ida satt lika länge! Höuva! ;) I vilket fall så när jag kom hem kom Jenny o Pekka förbi! De hade med sig Sture! Spännande för katterna! Wille har inte träffat en hund sen jag köpte honom, för lite mer än ett år sen! O Nisse har inte träffat en hund på typ två år! :P

Wille var bra retsam, och kaxig! Han la sig till och med o rullade runt framför Sture! :P Först va han fram o luktade på hans tassar! Men sen nosade dom på varandra! :) Nisse höll sig däremot en bra bit ifrån! Minst två meters marginal! ;) Han kunde komma fram om man höll ner handen o han fick känna att han faktiskt inte var ensam! ;) Min lilla fegis! ;) Dom är iaf himla söta, mina vilddjur! :) O Jenny klarade sig ifrån diverse klor o grejer som hon var rädd för! ;)

Sen var det dags o åka ut till träningen! Fys idag... Löpningar, vändningar o diverse annat spännande! Resulterade gansak snabbt i ett ömmande knä! Så blev lite egenträning! Tråkigt att det inte funkar så bra! Det mest intressanta/Skrämmande är att jag känner mig osäker på balansen o stabiliteten i knät! Känns lite som att det kommer vackla när som helst, eller som att jag är precis dyngtrött i det och inte kommer orka lägga tyngden på det... Vet inte om tejpen gör att det känns som så, eller om det bara sitter psykiskt?! Magnus sa ju iaf att vänstra knät var mindre stabilt än det högra! O det är det högra som är problemet... Hrm!

Gick iaf o duschade när det bara var en liten stund kvar på träningen! Så kom ut lagom tills de andra slutade! Väntade in de andra brudarna innan det bar av hemåt! Slängde in väskan o for sedan till Dessan! Hon, jag o Thure har kollat på handbollen! Sverige vann mot Polen! Vilket dom verkligen behövde! Nu är tydligen nästa match på lördag!

Imorgon blir det lunch med Carro o Larsson! Ska bli mysigt! :) Framåt kvällskvisten blir det kanske käk hos mormor med Dessan! :) Det visar sig!

I helgen blir det iaf en, förmodligen två, svängar till Uppsala o tillbaks! Brorsan o Tessans lägenhet ska tömmas! Snaaaart är Tessan också Kattnebo på riktigt igen! :) Det ser vi fram emot! :)

Näää, nu ska jag snart fortsätta kolla på Reals match! Men vet inte om jag orkar se hela?! Är iaf halvlek nu! :P Aja, det visar sig!

Naaaatti!


Älskar mina vänner och min familj! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mallan<3<3

Love you honey <3

Postat av: Anna

Bra jobbat med tentan :)

Du orkade nästan hela matchen sussa så gott <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback