Onsdag!

Onsdag är det idag!
Har varit ledig idag, borde ha pluggat men har gjort allt annat än just det!
Det har städats, lagats mat till ett helt kompani, sen har jag varit hos mormor och hjälpt henne med datorn och kollat på hennes elstolpe till parkeringen, för den funkade inte riktigt som den skulle! Så, har fixat med virusskydd och ställt om klockan på stolpen! ;) Sen har jag varit hos Carro o hjälpt henne ställa in och ändra kanaler på hennes nya tv! :) Har även hunnit med att träna! :)

Måndag och tisdag bestod mestadels av praktik! Eller, iaf måndagen! Fick sluta tidigare än jag skulle, men var iaf inte hemma så tidigt! Tror klockan hann bli 19.40... Skulle ha slutat 20, så lite skillnad var det iaf! :) Fick lov att gå hem, så tog ju lite tid! Så kan det bli när man lånar ut bilen! ;)

Igår gick jag 7-17, slutade liiite tidigare bara! ;) For direkt till Intersport o köpte mössa o vantar som jag kan träna i... Hem och landade, käkade lite snabbt innan det var dags att brumma ner till Backavallen! Där stod löpning och fotbollsträning på konstgräset på schemat! Gick bättre än väntat! Var inte så kallt, trodde det skulle vara jobbigare! Men icke! Gick som sagt rätt bra! :) Fotbollen sen behöver vi inte diskutera! ;)

Ingen höjdare att ställa sig i mål efter att ha blivit toksvettig! Första delen gick bra, men den första vattenpausen blev aningens för lång, så började frysa, och då är det nästan kört! Lyckades ändå hålla mig halvvarm, men långt ifrån dom andras temperatur! ;) Aja, nog pratat om det!

Dessan var här o käkade förut, blev så klart en hel massa snack också! Kikade på pussel som vi vill ha! :) Måste bli klar med det jag har lånat av Anna först bara! Har det svåraste kvar, berget! Det ser nästan precis likadant ut överallt! ;) Men fick iaf till himmelen förut, som även den inte är helt lätt! Så sakta men säkert går det ju framåt!

Är ledig imorgon med! Har tvättstugan kl 7-12... Sen kl 13-16 ska jag på föreläsning/information om psykiska sjukdomar på Karsudden, så åker ut dit fast jag är ledig! Men min handledare sa att det skulle va intressant, så hoppas på det! Annars känns det väl kanske aningens ovärt att åka ut! Men sånt märker man ju först när man är på plats!

På fredag har vi tenta i Etik! Ida verkar banga, för att hon knappt har hunnit läsa något! Men va sjutton! Jag har inte ens böckerna... :P Men har den gamla tentan så pluggar på den! Det får gå som det går! Tror inte det är någon som har lagt ner sin själ på den här tentan! Majoriteten av frågorna kommer vara 1X2-frågor! :P Men en del frågor är så dåligt formulerade att man utan problem skulle kunna tolka den olika och på så sätt svara olika! Undrar då vad som är rätt! :P

Aja, nu ska jag gå o lägga mig! Sjukt egentligen! För ett par dagar sa jag till Jenny att jag aldrig går o lägger mig innan 23! Sen dess har jag lagt mig innan bara för det! :P Men är ju trött, så va sjutton!

Natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback