Onsdag

Hela helgen bestod av praktik! I lördags gick jag 8-17, skulle gå till 18, men fick sluta tidigare! :) Åkte hem o bytte om innan det var dags att åka till Mormor på middag, tillsammans med Mamma, Aniko, Putte o Tessan! :) Senare tog jag mig en sväng till Arboga för att hämta Jenny! Och lite ogenomtänkt av mig gick jag in för att hälsa på hennes kompisar! Blev kvar längre än tänkt! Så var hemma vid 12! Kom i säng halv 1 tror jag! :P

Sen upp på söndagen, fick börja 8 istället för 7, o det var jag lite smått glad över! :) Fick sluta lite tidigare också, så va hemma ungefär lagom när jag skulle ha slutat! Gick hem, bytte om o sen for jag till Jenny och fick middag!

Måndagen var det praktik igen! 7-17... Gick hem typ 16.30, hade en jävla huvudvärk! Kom hem, gjorde ändringar i uppsatsen som var tvungna o bli gjorda! Sen bäddade jag ner mig i soffan, med fötterna på bordet!

Var ledig igår! Grymt skönt! Sov länge! Sen var jag över o lånade Annas dator och fixade innehållsförteckningen i uppsatsen eftersom jag inte ens kunde se den på min, och Larsson inte fick till ändringen! Sen var jag över till Lu och drack kaffe! :) Sen ordnade jag med nytt träningsschema! :) Sen var det dags o träna!

Idag var det praktik igen! 8-20! En lååång dag! Sov knappt något i natt, så är ruskigt trött!
Hela kroppen gör ont! Börjar få ont i halsen och i magen! Men hoppas att det inte är något! Många som är förkylda eller har magsjuka! Jag vill inte ha något av det!

Ska iaf gå o sova nu! That's a fact!
7-17 imorgon, sen är det heeeeeelg! Jag längtar! Vill sooova! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback