Höuva!

Jösses! Den här spännande känslan av ångest is back! Den här gången vet jag också vad det beror på! Och, jag känner mig precis lika löjlig den här gången! Eller, ångest kanske är fel ord, för det är kanske lite för starkt för den egentliga känslan jag känner?! Är det kanske mest oro?! Jag vet inte!

Föreläsaren sa idag att om man lägger energi på dåtiden så är det ångestframkallande, och lägger man energi på framtiden är det oro! Och är det så, så är det väl oro jag känner!

I vilket fall är jag äckligt rastlös och vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Har nyss varit o ute o brummat med bilen, enbart för att ha något att göra! :P Hade visserligen ett mål med bilturen, men tog ett extra långt varv! :P Det är så jag funkar! Känner mig lugn i bilen! Det är lite som att tiden stannar, fast den så klart inte gör det!

Jag vill inte att imorgon ska komma! Och jag vill inte att helgen ska göra det heller! Det är första gången på hur lång tid som helst som jag känner såhär! Jag känner ett sug efter att planera helgen in i minsta detalj, för att slippa tänka! Men, helgen är redan packad!

Lördag är det praktik 8-18, sen raka vägen till Mormor o äta middag med Putte, Tessan, Mamma o Aniko, för att sedan åka raka vägen därifrån till Arboga och hämta Jenny! Sen hem o sova! Söndag är det praktik 7-17 o sen hem till Jenny på middag!

Så va fasen är jag ute efter?!

Jag vill gå o lägga mig, för att komma undan funderingarna o tankarna! Men, somnar jag så är imorgon här! Vilket dilemma! :P

Känns förövrigt sjukt bra att åka till Etuna imorgon och skriva en tenta som jag inte har pluggat något till alls! Lr jo, okej, lite har jag pluggat, för har ju gått igenom den gamla tentan! Men det är också allt! Har aldrig varit såhär oförberedd inför en tenta! Jag skäms redan innan jag åker dit! Kommer säkert kliva ut lika fort som jag får imorgon!

Lyssnar om och om på den här fina låten! I förhoppning om att den ska göra mig någorlunda lugn, så jag trots allt kan gå o lägga mig sen!



I'm feeling a bit lonely! But I'm not!

Ska väl ta o skärpa till mig o sluta tycka synd om mig nu! Får va nog med det! All skit löser sig ju alltid!
Sluta oroa sig och leva i nuet! That's it!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

om 2 veckor och du är orolig ska jag gladeligen komma över med en varm kopp the hehe :D Kommer inte alls känns mig ensam eller så ;) njut av lugnet mohaha :)) Lycka till i morgon tjejen, kommer gå fina fisken :P

Postat av: Gunnar

Haha Emma! Jag lovar att du inte är ensam! :) Du kan hänga med mig! :) Hoppas det går bra att hämta hem alla grejer, och katten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback