Helg då!

Underbart skönt! Eller, har ju knappt hunnit känna efter, men känns gött o veta att jag inte ska till praktiken på tre heeela dagar! :) Inte för att jag inte vill dit, utan bara för att det är gött o få va ledig! :)

Skulle ha åkt direkt ut till träningen efter praktiken idag! Men mår halvmysko, så valde att stanna hemma... tog en sväng förbi gymmet nere i kulverten innan jag tog cykeln hem! Men orkade ingenting, så blev bara kvar en kvart... Med andra ord helt meningslöst! Blev mer svett o trött av att cykla hem! Då är det illa! Ingen fokus, motivation eller mående för att träna! Så som sagt gav jag upp rätt fort!

Usch, ingen bra vecka sett till träning! I vanliga fall är det träning ca 6 dagar varje vecka! Tränade med Dessan i fredags, o sen träna jag fotboll i tisdags! Och det är allt! Usch, inte bra alls!

Men, eftersom jag inte har mått så bra på hela veckan får jag väl skylla på det! Och försöka säga till mig själv att det bästa för min egen del är att faktiskt vila! Men, hur svårt kan det egentligen vara, att inte träna?! Jag vill träna, men måendet har gjort att jag känt näää, jag vill inte... Kroppen säger ifrån men huvudet vill... Eller är det tvärtom?!

Ringde o tackade ja till jobb över sommaren idag... Känns inte 100% bra! Men, det kommer bli bra! får intala mig det! Finns ju en anledning till att jag valde o säga ja här, och inte sitta o åka till Etuna... Kul o göra något ajg inte gjort tidigare, lr?! Jag får se det så! Ytterligare något jag inte gjort, och som kommer göra mig en erfarenhet rikare!

Näää, ska fortsätta läsa "Flickan Anne Frank"! Jag hade fått för mig att det var hennes dagbok, men jag kan ju börja med o verkligen läsa vad som står på fram och baksidan av saker! ;) Likadant med dom där dokumentärerna om andra världskriget! Inte heller vad vi hade väntat oss, men hade vi läst på baksidan så hade vi kanske haft en annan förväntning?! Aja, det blir bra i vilket fall! Allt blir bra på ett eller annat sätt!

Intagning av sängen och några sidor till i boken, sen blir det sova!

Överväger om jag ska gå upp 7 o tvätta eller om jag bara ska tvätta det mest nödvändiga?! :P Ivilket fall ska jag ju till Jönköping imorgon! :P Inte för att det påverkar tvätten något, mer än att den måste va klar en halvtimme tidigare än vanligt! :P Näää, ska sluta flundra! Jag märker hur trött jag är imorgon hur jag gör! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback