Friday

Haft en bra dag! Full fart, nääästan hela dagen! :)

Började med o åka till Etuna för att skriva tentan! Klev ut från salen 50 minuter efter att vi fick börja! Resultatet får vi väl vänta på i en månad! Skulle kunna klara det, men man vet aldrig! :P

När vi kom tillbaks till Kattne blev det en lunch med Larsson, Madde o Johan! Himla trevligt! Kilade sen hem o mejlade lite folk, och fixade matlagningsschema samt en början till en packningslista till träningslägret! :)

Sen for jag ner o träna med Dessan på grymmet, för att sedan åka hem o kasta mig i duschen för att sedan åka till Valla! Har blivit klippt av Mari, äntligen! :)

Kom hem för ca 1½ timme sen! Har snackat OnePiece och musik med Motorn! ;) Har gjort en ny spellista, lite snabbt sådär! Så den är garanterat under uppbyggnad! Humörupptågande

Ska strax kasta mig i säng! Upp o ha praktik imorgon!

Alec o Dessan åker utomlands inatt! Klockan 03 rullar bilen härifrån! Hoppas ni får det bra pinglorna! :)
En annan ska leva livet hela veckan, så man slipper va avundsjuk på att ni ligger o steker i solen med paraplydrinkar i handen och havet två meter bort! ;)

Som sagt, praktik va!? ;) Ungefär lika bra som att åka utomlands! Får inbilla mig att jag är i ett annat land i helgen! ;)

Imorgon kommer mamma o Aniko upp också, så blir middag med dom, Putte och Tessan hos Mormor när jag slutar! Sen ska jag till Arboga o hämta Jenny! Sen är det dags o sova igen, för söndag är det praktik igen! Hejp Hejp!

Ska försöka hinna plugga i helgen har jag tänkt, om det är lugnt! Det visar sig väl! Funderar på o ta med mig träningskläderna o träna där ute på bygget också! Hinner ju inte träna på Actic något eftersom dom har stängt dom timmar jag inte är på Udden! Men, finns ju gym att träna på gratis där ute så! ;) Får se hur jag gör!

Nej, sängen var det! ;)

Har en förmåga att alltid skriva långa inlägg!! Fast det här är kanske ett av de kortaste på ett tag nu?! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback