Vänner

Måste bara säga att jag har underbara och fantastiska vänner! Som jag är glad över att jag har!

Jag är glad över att jag börjar få kontakt med gamla vänner som har "glömts bort" eller som man har växt ifrån under "ungdomsåren", eller som man bara har tappat kontakten med av någon anledning! Personer som har betytt jättemycket under tiden man var vänner, och som man varit ledsen över att inte ha kvar, och som man under senare år har börjat sakna!

Jag är glad över de vänner jag har känt länge, i många år, eller i några år! Vänner som jag inbillar mig kommer finnas vid min sida under en lång tid!

Jag är glad över nya vänner, som nyss har kommit in i mitt liv, men som jag tror kommer finnas kvar under mnga år!

Sen finns det en speciell person som har tagit en riktigt stor plats i mitt hjärta! En person som jag känner mig trygg med, på riktigt! En person som jag kan vara helt ärlig mot, även om sanningen inte alltid är så snäll! En person som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta, och som jag hoppas finns kvar vid min sida om många många år! En person som jag verkligen känner att jag kan prata med, om vad som helst!

Jag kan säga att utan de vänner jag har idag så skulle jag inte må som jag gör! Idag har jag valt mina vänner på ett annorlunda sätt, jämfört med hur det gjordes när jag var yngre! Idag tänker jag mig för, det gjorde jag inte då! Och så sårad som man har blivit genom åren för det... Men, jag har lärt mig massor av det, som har bidragit till att jag är den jag är idag, och att jag har en bättre känsla med mig själv! Och som har bidragit till att jag vårdar mina relationer på ett annat sätt!

Så jag får säga tack till de vänner jag har nu, och de jag har haft!

Kärlek till er, mina kära vänner!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback