Påskhelgen är här!

Fredag idag, långfredag!

Somnade som en stock igår! Hade fått sms från Emma vid 12, men det märkte jag inte! Så fick syn på det när jag vaknade! Har förövrigt sovit som en stock hela veckan! Behöver knappt lägga huvudet på kudden så sover jag! Inte så ofta det är såhär, så passar på o njuta! ;)

Hade satt klockan så jag skulle komma upp o tvätta vid 7.. Men icke! Somnade om igen och lyckades drömma en massa konstiga saker... Det speglar nog hur mina dagar o veckor ser ut...

Magen marar fortfarande med mig! Hoppade över träningen igår pga den! Men idag är det match... Så det är bara o köra på! Förnekelse! ;)

Hoppas det kommer några o kollar idag! Vi spelar på backavallen mot Värmbol kl 12! :)

Snart dags o springa ner till tvättstugan igen!

Hahaha en sak som jag drömde, kom jag på nu, var att han som ska fixa bilen den här gången kom o sa att han hade bytt ut en broms! För att den inte var så fin! Blev förbannad för den har minsann redan blivit bytt två gånger! :P

De andra drömmarna kommer jag också ihåg men dom är bara ett bevis på hur rörigt det är i huvudet på mig, så dom är inge roliga! :P

Ska va lite kattvakt i helgen åt Tassa o Sezzan! :) Sötnosarna!

Mamma o Aniko kom upp igår! Så blir att umgås lite med dom också! Samtidigt som lillebror kommer komma hem under morgondagen! Så måste ut o hälsa på honom också! Pappa tyckte jag skulle åka ut ikväll o hänga med till Baren, för det var tydligen smygpremiär! Men jag vet inte om jag är så sugen! Alla ungdomar skulle tydligen va hemma, så på så sätt skulle det ju va kul! Men, vi får se! Är rätt slut från start idag! Så får se efter matchen! Kommer säkert bli en "däcka i soffan-kväll"! :P

Hur som helst så måste jag ner i tvättstugan nu, så det hinner bli torrt innan det är dags för samling!

Glad Påsk!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback