What to do?

Halvligger i soffan med pyjamas, nerbäddad med filt och kudde...

Har hela dagen längtat efter att det skulle bli kväll... Men inte när det väl var dags!

Vaknade till liv ur koman vid 10 snåret i förmiddags... Då hade jag varit så okoncentrerad första timmen att jag inte fattade något av resten av föreläsningen... Eftermiddagen gick bättre... Koncentrationen brast ungefär 20 minuter för tidigt...

När jag kom hem från skolan landade jag i soffan en snabbis innan jag for över till mamma o Anico... Drack lite kaffe hos dom...

Ungefär här började jag bäva inför kvällen, som jag längtat efter... Vetskapen att jag skulle sitta ensam hemma... Det är inte alltid något jag uppskattar...

Handlade lite mat att laga, fortsatte bäva inför kvällen... Lagade maten, fortsatte bäva... Satte mig o åt, drog på tvn... Kikade på slutet av Idol, fortfarande inte nöjd... Zappade runt och ingenting fanns det o titta på... Men så kom jag till MTV, och där var det höjdpunkter från Rock am ring... Ungefär här vände mitt negativa till något positivt...

När konserten var slut började Behind the Music: Pink! Inte helt fel det heller! :) Sen har jag kikat på ett bilprogram, så klart! ;)

Men ska nog dra mig mot sängen nu!

Kvällens tre låtar
What's Up - 4 non blondes
Gossip - Heavy Cross
Pink - Dear Mr President


Gossip hörde jag på Rock am Ring! :) Dom andra två hörde jag under Behind the Music! :)

Dear Mr President är helt underbar! :)

Nej, sängen var det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback