Tisdag

Somnade som en stock igår! Och vaknade en gång vid 4, sen sov jag tills klockan ringde vid 6... Hade fortfarande ont i huvudet så messade Larsson att jag skulle bli hemma... Fick svar att hon också skulle va hemma... Somnade om och vaknade vid 10...

Sammanlagt fick jag alltså, från 15 igår till 10 idag, 16 timmars sömn! Välbehövligt tror jag!

Var tung i huvudet när jag gick upp vid 10... Men kände mig bara piggare o piggare... Tog en sväng till Hanna o hälsade på henne o Stella! :) En trevlig stund! :)



Kom därifrån, käkade lite och la in alla bilder från telefonen på datorn! Nästan 400 bilder!

Sen var det bara o åka ut till träningen! Min bil måste ha pajjat! Den ser ut att vara enormt tungt lastad! Hjulen går nästan i hjulhusen, om man kan säga så?! Sen är det ett skapligt gung på skiten, ett eftergung som gjorde att vi i bilen skrattade gott... Dessutom låter den nästan som om det vore turbo på! ;) Någon har lekt med min bil! ;) Nej, men något måste ha gått sönder...?!

Efter träningen har jag suttit o mejlat till alla i laget, en och en! :P För det går inte att göra massutskick på hemsidan! :P Sen hade inte alla skrivit dit sina mejladresser, så vissa fick jag mejla som vanligt, andra på Facebook och sist men inte minst fick jag skicka sms till Lili! :) Men tror iaf att jag har fått tag på alla! :)
Det tog nästan en timme o göra det! :P

Men men, nu ska jag iaf gå och sova! Har tvättstugan imorgon klockan 7! Så ska försöka o verkligen ta mig upp då och sätta fart! För måste även hinna städa, under tiden som jag har tvättstugan... Men viktigast av allt är att jag verkligen MÅSTE ta tag i plugget! Drygt två veckor kvar till tenta! Herre min ge! Just nu känns det som att det aldrig kommer gå! Men, bara o försöka se det positivt o plugga järnet!

Sleeeeep tight!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback