Onsdag

Dagen började med att jag fick leta rätt på den som hade glömt kvar sitt lås i dörren till tvättstugan! Så kl 10 fick jag den istället för kl 7... Men hade tur så den som skulle ha tvättstugan 12 tog bort sin markering! Så kunde låta kläderna hänga o torka till strax innan 1 iaf...

Hann plugga lite under tiden... Men vid 1 mötte jag upp Larsson, så vi käkade lunch och pluggade till 4 ungefär... Då gick jag över till mamma o fikade... Kl 6 gick jag ut o gick med Jenny! Ca 1 timme o 45 minuter, lite mer än 8 km... När jag släppte av Jenny hemma hos henne bestämde jag mig för att springa hem... Så blev en tur på tio minuter, för sen mötte jag mamma o Aniko som var ute o gick! :P

Sitter o kollar på Lazio - Milan... Zlatan har gjort mål, så står 0-1! :)

Ska skriva ut papprena vi har skrivit idag, så vi kan plugga på tåget imorgon! :) Sen blir det sängen skulle jag tro! Är ca 10 minuter kvar av matchen också!

Nu gjorde precis Lazio 1-1! Så det kan gå! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback