Jaha...

Heldagen i Västerås blev en halvdag...

Vid lunch bestämde vi oss för att ge oss iväg hemåt! Tack för det säger jag, för lagom när förmiddagens föreläsning var slut fick jag blixthuvudvärk! Så det blev mer eller mindre en pärs att bara ta sig hem...

Åkte från V-ås 12.25, var i Etuna 13.04, tåget gick 14.09... Så var hemma 15... Kan ju säga att jag tyckte det var för jäkla långt att ta sig hem då!

Väl hemma slängde jag mig i säng! Vaknade efter 2 timmar, somnade om direkt och sov två timmar till... Då var klockan 19, gick upp o fixade lite att äta, sen har jag kollat på tv, och hunnit äta lite till!

Men nu ska jag gå o sova igen! Har fortfarande jätteont i huvudet och mår lite illa...

Hoppas jag mår bra efter flera timmars sömn till! Imorgon är det nämligen heldag igen... Men, har jag såhär ont i huvudet när jag vaknar blir det ingen skola... Då får jag försöka plugga hemma istället!
Men, det visar sig imorgon!

Nu, sängen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback