Imorgon gäller det!

Tenta imorgon då! Det får gå som det går! Bära eller brista så att säga! ;)

Träningen idag var rolig, men inte så rolig som dom andra! Dessutom blev det en del heta diskussioner om det var skott med höger eller vänster! Jag var inte så seriös i min diskussion, men det var tydligen några andra... Jag taggar ner rätt fort och blir mer skämtsam om det är om skitsaker! Vilket det också var!

Efter träningen tvättade jag mormors bil o bestämde mig för att köpa nya torkarblad åt henne! Bara det bytet tog 40 minuter! Inte lätt när man inte har koll på vad man åker runt i för bil! Atos eller getz...! :P Fel blev det iaf första gången och då hade jag lyckats trycka dit skiten så vi knappt fick bort dom! Men, efter ett o annat fint ord så lossna dom så jag kunde gå in o byta! Tur att tjejerna som jobbade ikväll var snälla o hjälpte till! :)

Lagom när jag ringde på dörren hos mormor ringde hon till mig o undrade vart sjutton jag hade tagit vägen! 1 timme o 20 minuter efter avslutad träning var jag där! Men hon blev iaf glad för att jag hade bytit torkarbladen! Hon hade inte märkt att dom var trasiga! Konstigt för halva rutan blev bara såsig när man drog igång dom! :P Men men! Nu är det ordning på torpet! :)

Ska snart gå o lägga mig! Tror jag ska sova till 8, 8.30... Dra en löparrunda o sen duscha o käka frukost! Sen är det nog dags o åka till Etuna! Vi ska åka liiite tidigare så vi inte behöver gå runt hemma o fundera så mycket! Tar en sväng på stan o sen lunchar vi med Molle o dom andra! :) Sen är det dags! 14.10!
Håll era tummar då för sjutton gubbar! Kan behöva det! För det känns sådär!

Aja, ska nog dra mig mot sängen! Men först ska jag häva i mig en massa vatten! Törstig som en gnu ungefär! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback