Hell yeah!

Sitter på bibblan på skolan... Jösses vad jag fick kämpa med att ta mig upp i morse... Det är bara bomull i huvudet idag! Känns som jag har varit vaken i två dygn eller något sådant...
Undrar om jag är på väg att bli sjuk?! Har ont i kroppen, mår lite illa och har huvudvärk... Men, det är fredag idag, och det innebär ju att man snaart är lite ledig! :) - Helg alltså!

Dock kommer jag behöva plugga i helgen för att ligga i fas... Men får väl se hur det går med den saken!

Igår var vi i skolan hela dagen, men slutade tidigare, så strosade runt en sväng på stan och hann även upp o städa ur skåpet på jobbet! Sen bar det av ut till Flodaskogarna och Flodavallen! Efter 45 minuter stod det 8-0 till oss! Efter 90 stod det 20-0! :) Inte helt fel med målrekord!

Stackarna Floda har nu släppt in 138 mål! Tycker verkligen synd om dom, dom kan inte tycka att det är roligt längre!

Nehej! Jag överväger nog att köpa en macka och en kaffe innan föreläsningen drar igång!
Idag har vi först neurologiska sjukdomar och på eftermiddagen blir det demenssjukdomar!

Ha en bra dag!

Längtar till ikväll, när jag bara för slappa o ha det bra! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback