En god känsla

Jag förstår inte riktigt varför jag i snart en vecka har vaknat ca 4 varje morgon... Oavsett om jag ska upp till skolan eller om jag får sova... I natt drömde jag att jag var på en skola och att det kom in en karl med pistol och skulle hitta sin unge, plötsligt kom han in i rummet jag var i - som i en liten affär - och kom gående rakt emot mig, fast jag gömde mig... Då vaknade jag... Kollade klockan, 04.02... Jag är glad att jag iaf somnar om igen...

Har haft en bra dag! :) Började med att tvätta... När det var klart for jag till Jenny! Fick träffa underbara lilla Edgar igen! :) 8 månades unge som charmar alla! Åkte därifrån efter ett par timmar och kikade in till mormor på vägen! Visade sig att hon precis skulle ringa till mig o fråga om jag ville ha mat! :) Bra tajming! :)

Ikväll har jag varit ute till Valla och hjälpt Julia med lite målvaktsträning! :) Kul att få använda kunskaperna jag har samlat på mig till att hjälpa någon annan! :)

Det känns jäkligt gött o kunna göra det! :)
Gillar o hjälpa andra! :)

Har ingen matlåda till imorgon... Inte jättebra! Speciellt med tanke på att det är skola från 9 till 16 och direkt från Etuna ska vi till Flodavallen och spela fotboll! Så ska äta två gånger på dagen! Vet inte riktigt hur jag ska göra... Men, sånt löser sig alltid! :)

Nehej, kanske ska dra mig mot sängen?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback