Uppdatering!

Jaa, är ett tag sen sist nu igen!

Uppdatering i korta snabba drag (eftersom jag inte känner för att skriva så värst mycket)

Skolan
Medicintentan har vi fått resultat på, som väntat måste den göras om! Dock missade jag med mindre poäng än jag trodde och blev nästan besviken för att jag inte kunde skramla ihop dom där fjuttiga fyra poängen och slippa skiten! Men men, hade ju mer eller mindre räknat med o göra om den, så är inte hela världen!

Har hunnit med att avsluta kursen i Teamarbete som bara var tre veckor lång! Var klar med PMet i fredags, men mejlade in det i söndags!

Nu är vi igång med en två veckors kurs som heter Sjuksköterskan som ledare. Sämre lärare kan man nog leta efter! Tror inte det är någon som riktigt fattat vad vi ska göra! Eller det är nog ett PM som dom kommer få in formulerade på olika sätt!
Jag har fattat det som att vi ska skriva frågor inom fem(sex?) olika områden som vi sedan i Inl 1 (under praktiken) ska svara på! Men det ska va frågor inom områdena och som man måste skriva ett utvecklat svar på, refererat till kurslitteraturen... Men, vi får se! Nästa torsdag har jag tänkt försöka vara klar, för då är det seminarie om PMet och då får man förslag på hur man kan utveckla frågorna...

Träning
Fotbollen drog igång igår! I övrigt är det halvbra fart på träningen! Har ont i ryggen efter att jag förra veckan fick till någon sättning! Men hoppas iaf bli bra från skiten illa kvickt! ;)

Övrigt
Fick en bil i helgen av Mamma o Aniko! Supersnällt av dom! Och kärran är fin, om jag får säga det själv! En aning piggare och fräschare än Renålten! ;)

Håller på och styr med träningsläger för laget i vår! :) Tror det kommer bli bra! Vi kommer åka till Danmark! :) Iaf vad det lutar mot just nu! :)

Aaaah, jag vet inte vad jag ska skriva mer...

I måndags o igår var det kaffe ute i solen med goda vänners sällskap! Helt underbart, sånna saker uppskattas enormt mycket! Det gör att allt annat går liiite lättare ett tag! :)

Förresten fick vi information om praktiken i vår idag... Jäklar va vi snart är klara! Det är nästan lika läskigt!
7 veckor äldreomsorg
4 veckor primärvård
4 veckor psykiatri

Nej, nu ska jag försöka skramla fram något ätbart! Hängde en påse med massa bullar i på dörren när jag kom hem idag! Tror nog att jag har världens bästa mormor! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback