Fredag!

Japp, tentadag!

Planerna var uppgång senast 8 för att hinna med en joggingrunda! Men när jag hade vaknat till liv så insåg jag att jag fortfarande hade ont i halsen! (Hade det när jag gick o la mig) Så bestämde mig för att strunta i joggingen o ligga kvar i sängen! Så somnade faktiskt om och sov en liiiten stund till! Vaknade och tokkelade med Nisse som låg i sängen! Det var så att Wille blev avis! :P

9 pallrade jag mig iaf ur sängen! Myste lite med Wille innan jag gav mig själv lite frukost! Fixade med present till imorgon och gjorde inte alls mycket vettigt innan jag insåg att vi snart skulle åka! 10.30 styrde vi bilen mot Etuna! Tog en sväng på Tuna Park innan vi for in till stan och mötte upp dom andra brudarna! :) Käkade lite lunch innan det var dags att inta tentasalen!

Tentan gick kort o gott skit! Fick blackout på första frågan! Geriatriken, som jag trodde jag hade någorlunda koll på visade sig va den jag hade minst koll på! Jäkla infarkter hit o demenser dit! Det var den andra delen på tentan, första var psykiatrin! Och kan ju säga att jag inte hade mycket koll där heller... Efter dom två delarna hade jag god lust att riva sönder tentan, börja grina o bara försvinna! Efter det kom pediatriken, tror jag hade lite bättre koll där iaf... Och efter den delen kom katastrofmedicinen! Som jag tyckte mig ha koll på!

Men, jag lär inte bli godkänd! Skulle vara ett mirakel isf! Men, kan inte göra så mycket annat än invänta resultat! Jo, jag kan anmäla mig till omtentan i förväg, i fall att! Och så kan jag göra en egen sammanfattning på kursen, som jag kan använda mig av! Rörigt med fyra olika personers sammanfattningar! Men, vi får se!

Börjar ny kurs nästa vecka! En tre veckors kurs i teamarbete! Hoppas på att det blir bra! Tror det var tre dagar i skolan sammanlagt under dom tre veckorna! Men det visat sig väl!

Men för sjutton, nu är'e helg!
Den här kvällen räddades av Jenny som bjöd över mig på en öl! Och sedan även av Bärnst o Biffen! Jensan hängde med till dom, innan hon skulle med tåget till Karlstad, som hon missade på håret! Tåget rullade iväg när vi kom upp på perrongen ungefär! Så hon fick lite problem, men det löste sig bra för henne! :)

Bärnst o Biffen är ena riktiga stjärnor på att underhålla! :)

Imorgon är det möte med laget och på kvällen har vi avslutningsmiddag och lagfest! :) Kommer förhoppningsvis bli en grymt bra kväll! :)
Hoppas på att inte ha halsont imorgon, för då blir det en joggingrunda alt. en cykelrunda! Det visar sig!

Nu är'e iaf sängen som gäller! Är rätt trött! Om jag bara tillåter mig själv att känna efter och slappna av!
Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback