Tanken var en, resultatet ett annat!

Igår när jag drog igång min Superballads-playlist på spotify och bäddade ner mig i soffan insåg jag vad det är som gör att jag sover så bra!

Låtarna är desamma som de på "husvagnsskivan", vilket fick det att kännas lite som att sova i husvagnen! Och igår blev det extra påtagligt! Det var tom så jag började sakna Pelle!



Han var min kung!

Har två oerhört fina kissar nu också! Men Pelle var speciell! Det är en katt jag aldrig kommer glömma! På samma sätt som jag förmodligen aldrig kommer glömma Nisse o Wille!

Saknar honom mer än man kan tro att man ska sakna ett djur! Jag kommer fortfarnade ihåg hur mjuk hans päls var! Mitt lilla hjärta!



Här var inte Wille så stor! Hittar ingen bra bild där man ser hur stora dom är bredvid varandra! Ska leta rätt på en till nästa gång jag skriver! ;)

Har om inte annat i mobilen! :)

Och nej, det här inlägget utvecklades inte till det som var tanken! Men, det gör ingenting alls!

Det är tre sötnötter som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta! :)

Mina små prinsar!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

jag saknar dina kattisar Frida! (: jag saknar dig.

Postat av: Gunnar

Saknar dig med en massa Sofie! Kan du inte bara komma hem?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback