Torsdag

Har haft en bra dag idag...

Tog en liten sovmorgon! Sen satte jag igång o fixa med bloggarna vi ska använda till uppsatsen...

Sen blev en sväng på stan med C! Eller, det blev två kan man säga! Tog en varm choklad på sultans också! Sen for vi iväg till maxi o kikade vad dom hade för roligt där! :)

Efter det har jag hunnit vara hos mormor två gånger och tränat mellan det också! :) Hon är snäll o ska tvätta lite av mina kläder eftersom mina nycklar till tvättstugelåset är borta! Kläderna började liksom ta slut! :P

Träningen var bättre idag, iaf lite... Bättre stämning om inte annat! :)

Men har ont i knät! Men va ju hos läkaren igår! Han var superbra! Hade inte ont innan jag gick dit! Men efter att han hade ryckt o dragit i det i en kvart hade jag ont! Så gick därifrån lite lagom öm i knät! Men var ingen större fara... Iaf sa han att jag nog hade ett bone bruise, vilket innebär att jag har som ett blåmärke på benet, under menisken! Och att det är det som gör att jag är så öm i ledspringan! Och baksidan av knät trodde han berodde på att hamstringsenan går förbi där jag menisken där jag har ont och att det är därför det gör ont! Fick ju en rejäl smäll på cupen i somras! Han tror att allt kommer från det...! Så får väl tro på det och bara ösa på, för det var vad han sa att jag kunde göra! Fick en adress till en hemsida jag ska kolla på med massa bra knäövningar! :)

Men lyckades halka till igårkväll också och fick direkt ont på samma ställe... Men, det är ju inget som är skadat! Lyckades göra någon rörelse på träningen idag också så jag fick ont! Men han sa att vid långvarig fysisk aktivitet, med andra ord promenader på flera km o sånt, gör att man får ont, blåmärket är typiskt på det sättet sa han!

Imorgon är det iaf vilodag vad gäller träningen! Ska faktiskt bli lite skönt! Även fast jag hellre tränar än bara sitter hela dagarna! Jag får väl se till o aktivera mig på annat sätt! Räcker ju med en kortare promenad, så har jag iaf rört lite på mig! :)

Nej, ska bädda ner mig o sova tror jag! Har sovit i soffan i två nätter nu, blir den tredje inatt! Sover riktigt bra här! Somnar fortare också! Det är positivt! :) Men imorgon ska jag sova i sängen!

Säga vad man vill, men jag är lite galen, och det är jag stolt över! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback