Jösses!

Att något kan påverka en så mycket?!

Jag har hetsat, varit förbannad och arg sen jag kom hem från träningen! Börjar dock lugna ner mig lite nu! Bättre sent än aldrig! Anledningen är väl att jag inte har någon att häva ur mig all skit mot! Alla har gått o lagt sig! Så är ju bara att låta det rinna av en o ta nya tag... Men det är jävligt svårt att ta nya tag varje vecka när man knappt får något för det!

Aja, har bäddat ner mig i soffan! Känner för att sova här, så då tänker jag göra det! Är äckligt sugen på nyponsoppa, men har ingen hemma, så får nöja mig med vatten! Mer eller mindre häller i mig det!

Nej, ska släcka och försöka sova nu! Ska mysa med lite bra, lugn musik o somna till det! :) Är underbart o göra det ibland! :) Va länge sen jag gjorde det sist! Det gör att man inte funderar lika mycket! Dock kan det uppstå ett problem, att man "trampar" takt till musiken! Haha! :)

Nej, försöka sova var det!

Vet att det är mycket negativt just nu, men det får ni ta! Förhoppningsvis vänder det nästa vecka! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback