Gnällkärringen är igång!

Varit på fotbollsträning ikväll! Och vad jag tycker det är tråkigt!
Känns som folk inte bryr sig när dom är där!
Mer som att dom är tvingade att vara där, mer än att dom tycker det är kul och vill vara där!

Jag blir lite rädd själv, för min lust börjar försvinna! Brukar alltid få en sån här period när vi går ut på grus och stor plan! För att jag känner mig så felplacerad heeela tiden i målet då! Men att jag har den här känslan redan nu, det brukar jag inte ha!

Brukar alltid tycka att det är kul att spela inomhus! För att det krävs mer av mig då, mer fokus, det händer mer... Men nu, jag står o tänker på annat och tycker bara att det är tråkigt! Jag stör mig på saker jag aldrig har stört mig på tidigare! Kan stå o bli småirriterad över att byxorna inte sitter skönt, bara en sån sak liksom! Det har jag aldrig reflekterat över tidigare, men nu! Jodå, det anser jag mig ha tid med!

Undrar hur det ska gå på cupen liksom?! Ojfaen blev det mål, jag som stod o drog i byxsnöret!

Usch, känns inte som att fotboll är något för mig i nuläget...?!

Men det är väl kanske bara o bita ihop o köra på, lr?!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: moa

förstår din känsla. har haft den, det är bara att bita ihop.. det blir alltid bättre. Sen att folk bara kommer dit för att dom måste är riktigt irriterande. Jag vill så gärna komma och träna men jobbar som en gnu.. jag ska försöka lätta upp stämningen. Du älskar fotboll Gunnar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback