Ny vecka!

Ska sätta igång och söka artiklar till vårat PM nu! Inge roligt alls, men det är bara o göra det! Tre veckor kvar, sen är det sommarlov! Kämpa, kämpa, kämpa! Jag har redan tagit lov tror jag! Är något fruktansvärt opepp på allt vad skola heter just nu! Vill bara ha lov, så man får börja jobba och ta dagarna som dom kommer! :)

Har fortfarande riktigt ont i benen! Trodde knappt jag skulle kunna somna igår när jag gick o la mig... Känns som att jag har cementstövlar eller något på mig! :P Trycker, spänner och gör ont hela tiden...

Nej, artikelsök var det! Önska mig lycka till! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna T

LYCKA TILL!!! Det kommer gå bra =)



marigt med benhinnorna!!

Hoppas de går över snart! Kramar

Postat av: Lise-Lotte

Hejsan, vad handlar PMet om?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback