Tiden går...

Söndagkväll...
Imorgon är det praktik som står på schemat... Sen ska jag förhoppningvis få träffa Emma! Var nog närmare ett år sen nu?! Jösses!
Ibland har jag sånna dagar när jag bara saknar dom vänner man hade när man var yngre, visst jag har dom fortfarande, men knappt någon kontakt!! Det är dom dagar jag önskar att dom bodde närmre, så man hade möjlighet att kunna träffas ofta... Har funderat många gånger på att leta upp numret till dessa själar och fråga vad dom gör nu för tiden... Men, det är sånt man aldrig gör... Eller?
Hoppas iaf att Emma har en stund över för mig imorgon! :)

Imorgon startar även praktikvecka 8! Det innebär att det är tre veckor kvar på AVA, 13 pass som ska göras... 104 timmar... Det kommer gå fort, ruskigt fort! Sista passet är en torsdagskväll... Hoppas på att man kanske ska kunna byta den till en dag... Sen på måndagen är det dags att pendla åt andra hållet, närmare bestämt Nyköping... Gynmottagningen i tre veckor... Ska bli skönt att bara få jobba dagtid! Och att ha någon att åka med! Känns sådär lagom roligt nu, tio veckor, fyra pass i veckan - tur och retur Kattne-Etuna, själv... Synd att man inte kan räkna in restiden i praktiktiden! ;)

I veckan är det tentainlämning också, på fredag för att vara exakt! Har inte börjat... :S Men men, det hinns nog med ändå! Är ju ledig hela torsdagen om inte annat! ;)

Nej, nu ska jag nog dra mig mot sängen! 04.30 ringer ju klockan, kan va bra om man är någorlunda pigg då! Ska nog kolla upp vem vi ska gå med innan jag slänger mig i säng, så jag vet vad jag har att se fram emot!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback