Måndag

Avslutade den långa praktikplaceringen i torsdags! Saknar redan AVA! Tur att jag ska dit i sommar igen! :)
Började den korta mottagningspraktiken idag i Nyköping på Gynmottagningen...
Känns väl sådär om man ska vara helt ärlig... Har tagit ca fem blodprover och sen mest suttit... Flyttat patienter från väntrum ett till väntrum två... Sen bara suttit o glott...
Jag är supertrött o ska sova vilken minut som helst...

Camila kom igår o ska bo här till och från nu i fem veckor!
Kommer bli kanon tror jag! :)
Hon kirrade käk ikväll! Sånt gillar jag! ;)

Imorgon är det dags för Nyköping igen! Känns som att det kommer bli tre låånga veckor... Men, nu är det ju påsk o grejer i veckan! :) Ska få träffa lillebror på lördag! :) Det ser vi fram emot! :)

Sitter snart o sover, så ska nog dra mig mot sängen nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback