Måndag då!

Full fart idag på praktiken! Fick äta frukost en timme innan patienterna fick sin lunch, alltså 10.30... I vanliga fall brukar våran frukost vara vid 08-08.30... Lunch åt vi vid 13... Också något försentat... Men sen har det verkligen varit full fart precis hela dagen! Knappt så det gick o gå hem när klockan var 15.30...
På ett sätt är det rätt skönt när det är så, för då går dagarna fort! Men samtidigt är det lite läskigt, för man vet inte vad man har gjort, och vad man har glömt... Vet att jag glömde skriva in bltr på en pat... Men det är ju inte världens viktigaste sak, inte i den här patientens fall iaf... Och tur är väl det! Hade kunnat glömma betydligt viktigare saker idag! Det har liksom varit en dag när man har varit på väg till en pat men det har kommit flera saker emellan varje gång!

På vägen hem ringde mamma, hennes bil startade inte... Var bara o åka dit o försöka hjälpa till...
Sen har jag i stort sett väntat på att M o E ska höra av sig... M skulle komma o hämta lite papper som hon ska ha... E för att vi skulle fika idag! Men ingen av dom har hört av sig... Diskat och plockat undan lite istället... Sen varit ute en kort sväng med C nu under kvällen! Typ det trevligaste på hela dagen!

Nu har jag suttit här i en timme... Tog så lång tid att samla energi nog för att orka leta rätt på vilken bok jag ska ha till tentan som ska göras nu i veckan, samt o kolla om jag hade den... Det hela visade att jag inte hade boken, men har reserverat den på bibblan, och det var ingen som stod i kö på den, så hoppas jag kan hämta den imorgon...

Nu ska jag byta om och sen krypa ner i sängen! Jaa, tro det eller ej! Klockan är inte ens 22!!!
"Det är så jag är förvånad själv faen" ;)
Som det känns just nu kommer jag somna utan problem!
Första gången på över 8 veckor som jag går o lägger mig såhär tidigt!! Trots att klockan ringer 04.30 ett par, tre gånger i veckan...!

Näää! Natti Natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback