Lördag it is!

Men det har varit en vääldigt lång sådan!

Var o kikade på matchen imorse! Laget kasserade in en andra vinst, 4-1 blev det! :)

Men efter det har jag inte gjort många knop! Gick ut o satte mig i solskenet! Rastade katterna i någon timme innan dom hade tröttnat och ville in... Då satte jag mig o läste några timmar... Men fick ondare i huvudet så gav upp och gick in... La mig på soffan och glodde på tv, med Nisse sovandes på magen! :)

Låg där några timmar innan det började krypa i mig av rastlöshet...

Åt lite o sen en kort prommis med C... Sen har jag suttit här i soffan o glott...

Skuldkänslorna och ångesten kommer smygande för att man inte har gjort något vettigt! Och för att jag inte har pluggat när jag faktiskt inte har haft något för mig...
Det är en sak som tär på energin och humöret...
Men det är väl bara o gilla läget och hoppas på att energin och framförallt motivationen infinner sig imorgon!

För nu ska jag ge upp för dagen!
Har riktigt ont i huvudet nu... Men har tagit lite piller, så hoppas det ska ge med sig snart... Var trots allt någon timme sen jag tog dom där pillrena! Men men, lite sömn ska man allt kunna få ändå!

Tack o hej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback