Vilken jäkla dag!

Jag är inte den som i vanliga fall irriterar mig på människor hur lätt som helst...
Men idag, och den personen, var det annat!

Ungefär en halvtimme efter rapporten började jag redan bli irriterad... Bra början, nää! Inte direkt!
När klockan hade blivit nio började jag känna mig lite ensam och frustrerad! Fick upp en ny patient, som tur var fick jag hjälp av den "transporterande" personalen! Annars hade väl inte gubben hamnat i sängen...

Usch jag blir förbannad bara jag tänker på det... Blir irriterad på att personen ifråga verkligen kan göra att man känner sig utnyttjad, inte att man hjälper till! Man ska göra ALLT som är lite jobbigt, alltså typ allt! När personen dessutom tittar på en som om man inte vore något värd och som om man inte gjort något vettigt försvinner min respekt och irritationen är ett faktum!

Kom hem vid 16 o gav mig ut direkt o tränade! Valla tur o retur på cykeln! Gick bra, dock inte så fort jag ville! Men, nu har jag lite tid att kapa! ;)

Nu ska jag iväg o grilla med brudarna! Dom får mig iaf på bra humör! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback