Vilken bra dag!

Började gårdagen med att åka ner till Djulö med Carro! Var kvar där en timme kanske, ingen sol där inte... Så vi åkte hem och bytte om innan vi for iväg och lattjade lite boll! :) Vi är ju så himla bra! ;
Sedan kom regnet, då vandrade vi hemåt igen!

Jag började leka lite med kameran och försökte ta lite roliga bilder, gick väl sisådär! Några blev jag iaf lite nöjd med! :)




Svårt o få skärpan där man vill att den ska va! Men, övning ger väl färdighet antar jag!



Efter ett tag bestämde jag mig för att kila bort till mormor! Mötte henne i porten, hon skulle iväg o köpa kort o tidning, så följde med! Sen köpte vi med oss mat hem, så käkade vi och satt o pratade en stund innan jag for hem igen!

Duschade och gjorde mig i ordning för sen kom Moqvist o hämtade mig, så åkte vi på sommarkonserten vid Djulö! :)



Madde o Mari dök upp också! Efter en stund började det regna, så upp med paraplyerna! Madde kläckte ur sig "det börjar lugna sig", strax efter började det spöregna! Där fick hon! ;)



Satt kvar långt om länge tills tröja och halva byxorna var genomblöta, då sprang vi in! Då kom även åskan, så dom fick avbryta alltihop! Himla tråkigt! Stannade kvar en stund där inne innan vi bestämde oss för att det nog inte skulle sluta den närmsta tiden och gick till bilarna! Madde o Mari hade lyckats parkera så bilen stod mitt i vattenpölen som var stor som nästan hela parkeringen!

Åkte hem, bytte om och for iväg till Valla, hem till Madde! Blev lite bastubad och bad i poolen! :) Vi tog lite snygga hoppkort! Snygga och snygga kanske man inte ska säga?! ;) Synd att jag inte tog med min kamera dit! Men den fick stanna hemma o stå i bokhyllan för att den verkligen skulle va torr! ;)

Hur som helst så hade jag en bra dag! :)

Såhär långt idag har jag inte gjort något alls! Jag överväger städning mot träning... Borde göra både och! Sen ska jag nog ge mig i kast med det där rackarns testet också! :P Vill leka lite med kameran idag också! :)
Vi får helt enkelt se vart dagen slutar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback