Vad ska man säga?

Hade en grym kväll igår! :) Tack brudar för det! :)

Alec, Dessan, Hanna o jag åkte till Forssjö! Där blev det grill, bad, båt, orm och skratt!

Köpte med oss liite för mkt mat, men vad gör väl det? Kanske var tur också, eftersom kycklingen inte smaka något! ;) I väntan på att vi skulle få en fin glöd passade vi på att bada lite! Hur skönt som helst! :)

När vi hade käkat tog vi en tur med båten! När vi skulle ro in till land fick Hanna syn på en orm! Sen ville ingen kliva i land! ;) Jag hoppade i land och försökte skrämma i väg den... Men vi vet inte vart den tog vägen...

När vi sedan satt på altanen fick Dessan syn på den igen! Hanna sprang o skulle ta kort och skrämde upp den i vassen! Sen såg vi inte den mer!

Länge sen jag skrattade så mycket! Ni vet sådär så magen nästan krampar! ;) Underbart! :)

På vägen in till stan igen rockade jag o Alec loss i bilen och lyckades slå armbågsknölarna mot varandra! Så vi kved nästan av smärta samtidigt som vi skrattade så vi inte fick luft! Det gör iaf skapligt ont idag också! Men, det kan jag ta! :)

Jag ska ta och städa lite här nu på förmiddagen! Jobb som gäller ikväll och imorgonbitti, så sover hos Erika i natt! :) Spännande o försöka hitta hem till henne! ;)

Nej, dags o ta tag i det här! Snart dags o springa till tvättstugan!
Ha en underbar lördag! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dessan

en riktigt rolig kväll hade vi :)

Postat av: Hanna T

Ah, kan bara hålla med Dessan!

Det var riktigt roligt!! <3



"Ett gott skratt förlänger livet"..

jösses va vi kommer leva länge nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback