Små lätta moln, ser jag på min himmel, min himmel som är blå

Jobbat i helgen! Har varit rätt lugnt, lugnare idag än vi trodde att det skulle va när vi gick hem igår kväll!
Fick låna Erikas lägenhet o sova där i natt, så jag slapp åka hem! :) Hon va inte hemma! Men gick ju bra ändå! :)

Efter jobbet idag for jag hem o for genast hem till mamma, som inte va hemma, och fikade med Anico som däremot var där! Efter det blev det en inlinetur! Körde med stavar för första gången! Och det märks! Blåsa på en tumme och en på sidan av den andra handen också, som dessutom sprack! Svider lite lagom skönt sådär! ;)

Efter det träningspasset, för det är verkligen vad det är! Trodde jag skulle dö på vägen ut! Och nu känns det som att jag har blivit överkörd av en ångvält! ;) Iaf, efter turen blev det en sväng ner till Djulö med Carro för att svalka ner mig lite! ;) Satt kvar en stund där nere, träffade Sunkan också! Så satt o pratade skit en stund! :)

Sen hem och efter det har jag bara suttit här! Pratat en del i telefonen bara och bestämt en cykeltur med My men också hunnit "avplanera" den! Lite snålt med tid att fixa allt till på fredag morgon! ;) 70 mil på cykel kräver en del! Bla annat att My har en sån där sak på två hjul! ;) Bara en liten grej sådär! ;)

Nehej! Sova lite kanske?!
Imorgon blir det frukost och morgondopp vid Djulö med mamma! Sen blir det en tur till Jenny för att sola och bada vid nästa strand! ;) Ev en träningstur på cykeln med Larsson också, ska försöka hinnas med iaf! Annars får jag ta en tur själv! Om jag orkar! (A)

Nej, sängen var det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback