Sån skön känsla!

Efter att ha varit arg som ett bi hela dagen blev jag genast på bättre humör när jag fick ett mess från Thure på vägen hem där hon undra om det var några som var sugna på att hänga med o grilla någonstans!

Det visade sig bli Thure, Alec, Dessan, Anna o Pillan o jag som åkte ut till Forssjö, badade lite i väntan på att grillen skulle bli klar att använda!

Kvällens forssjöhändelse var när Alec satt o tvätta av händerna o det kommer upp en kräfta mot henne! ;) Hon skriker som en stucken gris, Anna börjar då skrika att det är en spindel innan Alec får ur sig att det var en kräfta! :P

Käkade o sen har vi bara suttit o snackat! Carro kom ut en sväng också! :)

Dom där brudarna kan verkligen göra en på bättre humör! Eller bättre, på bra humör! Oavsett humöret innan man träffar dom så blir man alltid glad! :) Att man sen kan vara sådär trög och knäpp, som man alltid annars är, i deras sällskap gör det bara bättre och roligare! :)

Är glad för att jag har kommit i kontakt med alla dessa underbara brudar! :) Inte en tråkig stund får man med dom! :)

Nu ska jag nog slänga mig i säng och bara tänka på hur bra jag egentligen har det! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback